Graavilohta! Nam nam ja nam! Olin kuulema toissapäivänä huokaillut ääneen usean otteeseen kalajuttuja!

Tähän tapaan: Minun tekee hirveästi mieli graavilohta! Sitte olin taas tiskannut ja tupissut jotakin. Keittänyt kahvia. Vaihtanut uuden joululevyn soimaan ja taas väliin MInun tekee KAMALASTI mieli graavilohta! Pessyt pari koneellsta pyykkiä ja keittänyt padallisen perunoita.

Kattanut pöydän, ruokkinut perheen. Taas tiskannut. Minun tekee ihan hirveästi mieli graavilohta! Avannut glögipullon. Lämmittänyt siitä pari mukillista ja haikaillut silmät viiruina graavatun kalan perään...

Mies tullut puoli neljä yökeikalta kotiin ja vaimo kattanut pimeän ajan hiukopalaa pöytään. Ja kuulema sanonut että KOKO PÄIVÄN ON TEHNYT IHAN HIRVEÄSTI MIELI GRAAVILOHTA!

En usko tätä itsekään, mutta ukkokultani tuli eilen autontankkaus reissulta ja toi minulle IKIOMAN PAKETIN GRAAVILOHTA! Ojensi sen kultaisella pahvinpalalla minulle ja sanoi, että "tämä on sitten rakkautta!"

Mitähän sitä nyt tekisi mieli.....

 

(kuva mtv:n)